بانوی پزشک ایرانی تنها نماینده خاورمیانه در انجمن بین‌المللی نفرولوژی
نوشته شده توسط : نسرین

وی که فعالیت خود را از یک ماه پیش در این پست آغاز کرده‌ در این خصوص گفت: در ماه مارس 2016 داوطلبان عضویت در هیئت‌ مدیره این انجمن سوابق علمی و شغلی خود را برای بررسی به دفتر  انجمن فرستادند و سوابق علمی، تخصصی و تعداد مقالات و تألیفات و نیز سوابق فعالیت‌های آموزشی ملی و منطقه‌ای هر داوطلب بررسی شد. در نهایت من به همراه دو همکار نفرولوژیست دیگر از کشورهای اردن و عربستان سعودی برای این پست کاندید شدیم.

این نفرولوژیست ادامه داد: رأی‌گیری برای انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این انجمن بین المللی که هر یک نماینده‌ای از یک منطقه جهان و در مجموع ۳۲ نفر هستند، از ابتدای ماه فوریه ۲۰۱۷ به‌صورت اینترنتی آغاز شد و در نهایت من با بیشترین رأی همکاران ایرانی و سایر همکاران از کشورهای دیگر جهان، به‌عنوان نماینده خاورمیانه در هیئت‌ مدیره برگزیده شدم.

پزشکانی که به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره ISN انتخاب می‌شوند به مدت دو سال از نظر آموزش و توسعه علم نفرولوژی در منطقه فعالیتی خود و نیز در راستای افزایش بینش پزشکان نسبت به بیماری‌های کلیه و کاهش شیوع بیماری‌های کلیه در کشورهای منطقه تلاش خواهند کرد. شهرزاد عصاره، استاد دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی ایران تاکنون ۴۲ مقاله تخصصی به چاپ رسانده و در بیش از ۷۵ کنگره فوق تخصصی در داخل و خارج از ایران ارائه مقاله و سخنرانی داشته است.




:: برچسب‌ها: بانوی پزشک، ایرانی، تنها نماینده خاورمیانه،انجمن بین‌المللی نفرولوژی ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: